2 yaşında kızım var doğuştan kalça çıkığı var 2 senedir tedavingoruyor fakat herhangi bir düzelme olmadı doktorumuz ameliyat olması gerektiğini söyledi ameliyat için gün verecekler. Çocuğu ameliyat olan varsa bilgilendirebilir mı biraz süreç nasıl ilerliyor ameliyattan sonra nelere dikkat etmemiz lazım 😔