Tecrübeli anneler lütfen söyleyin kızım 2 aylık 7-24 emiyor diyebilirim.İnanın emzirmeyi çok seviyorum ama tuvalete bile gidemiyorum emzikte almıyor.Her zaman sütümü içmese bile memeyi emzik gibi çekip uyumaya çalışıyor.Bu ne zamana kadar böyle devam edicek.Yoksa hep mi böyle gidicek.Geceleri zaten uyku yok memenin ağzında olmadığını anladığı an uyanıyor.O kadar çok emzik denedim ki hiç birini tutmadı.Lütfen akıl verin.Misafirliğe gidemiyorum insan içinde oturamıyorum.Hastaneye kontrole gitmek bile istemiyorum emzirme odasından çıkamıyorum.Ağlamaya başladığı an memeyi alana kadar susmuyor.