Aysnrgvvnc Hayır bu yüzden değil. Emerken süt tazyikli gelebilir, bebek uyku halinde ağzında süt biriktirebilir ve bunlar öksürük yapıp kulağına kaçmasına sebep olabilir. Orta kulak iltihabı olmaması için onermiyorlar. Oğlum 8 aylık. 8 aydır gecede 27893947 kere kalkıp kolumda emzirip tekrar yatiriyorum. Evet eziyet çekiyoruz yatarak belki daha rahat. Ama sağlıkları için el mahkum ödün vermemiz gerekiyor.