Aybers Bıktım gerçekten Bıktım artık kriz geçiricem 2 ay 20 günlük bebeğim var geceleri saat başı uyanıp emmeye kalkıyor hiç böyle değildi ve sonra uyanıp aslaaa uyumuyor ne halim kaldi ne mecalim gündüz de böyle geçiyor artık zor dayanıyorm bünyem kaldırmıyor
Elisa_34 Aybers 18 aylık kızım hala öyle. Ne gece ne gündüz asla uyumuyor sürekli ağlak mızmız sabrım kalmadı
Damitml Aybers canım sütünde değişiklik olmuş olabilir mi? Yani karnı aç olabilir mi bizde aynı problemi yaşadık şuan 3 aylık günlerce uykusuzluktan öldüm meğer bebek doymuyormuş mamaya başladık doktor aç bebek uyumaz dedi uyusa bile kısa kısa uyur sürekli uyanır dedi bi değerlendirin derim Allah yardımcınız olsun
Prenses_annesi04 Aybers kızım 10 cu ayina giricek hala öyleyiz uyumayan bebek uyumuyor bacım ama seninki başta öyle değilse şimdi öyleyse ya gazı vardır yada doymuyodur pişik falanda varsa hiç uyumaz zaten
Baturun-annesi Aybers Yavrum huy değiştiriyor artık huysuzlanmaya başlıyor belki atak döneminde de olabilir yavaş yavaş maratonun başlıyor açıkçası Allah yardımcın olsun kuzum
Damitml Aybers uyutmadan önce vermeyi deneyin kesinlikle bende hem mama hem meme veriyorum doktorumuzunda dediğiyle bebeğin gece uykusu için mamayı yatmadan önce vermek zaten daha doğru gece verin öyle uyutmayı deneyin inşallah uyur
missozge 5 aylık ben de bıktım artık, tükenmiş durumdayım. Direndim, doktor da önermedi gerek yok dedi ama mamaya başlayacağım artık mecalim kalmadı.
Seymadrn94 missozge mamayla bir ilgisi yok biz şu an 6 aylığız 4.ayından beri saat başı kalkıyor. Gece emerek uyuyorsa onu alışkanlık haline getirdikleri için sık uyanıyorlar. Biz takviye olarak mama kullanıyoruz ama inanın etkisi yok
Aybers Prenses_annesi04 pişik yok gazını kendi çıkarıyor artık hiç sorun yaşamıyorm onla alakalı ama aç olabiir ever
Prenses_annesi04 Aybers ne kadar çıkarıyor olsa dahi hala vardır emin ol cunki daha 2 aylık aç isede mama ver
Aysegulllll58 Aybers seni çok iyi anlıyorum sürekli mızmız ve gece uyanan 7 aylık kızım var dün en sonu kulak kristallerim oynamış yere düştüm resmen 😢
Aybers Aysegulllll58 çok geçmiş olsun çok zormuş bu annelik heleki yardımcı olacak tek bir kişi yoksa çok zorlanıyorum bazen dayanamıyorum oturup ağlıyorum zaten o ağlıyor ben ağlıyorum elimden bisey gelmiyor
Aysegulllll58 Aybers aynen canım gerçekten zor 😢 bende tek hallediyorum herşeyi seni çok iyi anlıyorum bazen bende oturup ağlıyorum 😢 sonra diyorum geçecek 🤲🏼❤️
Pelbaby Aybers youtube dan kolik bebekler için saç kurutma makinası sesi reklamsız ,yazan videoyu acın uyur 😅🥰🙏
Aybers Pelbaby ona o kadar alışkanlık yaptı ki kapattığım an uyanıyor 1. Aydan itibaren kullanmaya başladım zaten onu o çare değil bana maalesef
missozge Seymadrn94 evet memede uyuyor başka türlü asla uyumaz ne gündüz ne gece. Zaten emzik gibi kullanıyor çoğu zaman. Emzik de tutmadı 😬 5 aylık ve ben öyle 3 saatte bir falan nerdee her saat emziriyorum hala. Ne olacak böyle bilmiyorum.