Dmtt06 Cep telefonu ile aynı odada uyuyoruz bebekle eşim komiser telefonun hep açık olması gerekiyor gece gündüz ben uçak moduna alıyorum ama korkuyorum bebeğe zararı olur mu diye daha çok küçük sonuçta etkilenmiş olabilir siz ne gibi önlemler alıyorsunuz
Dmtt06 Evimamin031120 doğru söylüyorsunuz fakat etrafımdaki herkes telefonu odadan çıkarmış o yüzden ben de panik oluyorum bebeğime zarar mı veriyorum acaba diye