Seaaaa suyu kaynayitıp kovaya dokuyrm bıraz toz dokuyorum toz kaynatıp kopuruyo sonra kıyafetleri basıyrm bekletıyorum bazen bırkac saat bazen sabaha kadar gecen gun çilek lekesi vardı(1 tabak çilekl ıle oyun oynadı resmen zıbın alt ust takımı corabı kıpkırmuxıydı) bıraz beklettım sonra deterjan ıle de koydum bısı kalmadı mesela