en_sevdiklerim2 Uzun ömürlü olan hangisi ve kolay olan Nuk almayı düşünüyorum Ya pipetli ya alıştırma bardağı olan
Sedefino Kaç aylık olduğuna bağlı mesela benim kızım 5.5 aylık alıştırma suluğu aşırı minik damla damla akmasını saglayan delikler var o önerlmişti eczaneden aldım 6. Ayı bitmesine yakında pipetli suluk alacam ama philips aventin düşünüyorum suyun akma durumu olmaz ve uzun ömürlü eğer nuk pipetlisi uzun ömürlüyse onu alın derim🌹🌸 en_sevdiklerim2
S_x_w en_sevdiklerim2 pipetli kullanıyorum..diğeri gibi olan munchen marka kullanıyorum ancak çantada vs dökülme yapıyor kapaksız olduğu için
Noname21 en_sevdiklerim2 nuk cekiş olarak zor baby me termoslu aldım ben çok rahat plastik sağlıklı da değil
Haffuse Ben bunu kullaniyorum, tutamaçlari oldugu icin cok rahatlikla kavrayip kendi icebiliyor, ve kapakli, asla akitip damıtmiyor, cantaya kolaylikla atio heryere goturuyorum…
en_sevdiklerim2 Haffuse pipetli diyorsunuz yani🙂 pipetlide tek tereddütüm oğlumun onu çeke çeke ısıra ısıra koparması
menek16 Haffuse ay avent alacaktım bi yandan da o kadar versem mi bi suluga diyodum benimkinin sagı solu belli olmaz çünkü isyan bayragını çekerse içmez 😅 bundan memnunsanız bende wee alayım bari
en_sevdiklerim2 Sedefino 7 ay 10 günlük piğetli diyorsunuz yani. Pipetlide koparırsa avent yedek parça satmıyormuş galiba nukta var bakalm asıl sorım pipetli mi bardak mı
Haffuse en_sevdiklerim2 kizimin disleri fare gibi🤣 ona ramen hic zarar gormedi… Pipetin ust kismi, agzina giren tarafi kalin, kemirmesi oyle kolay degil…
SCerenY en_sevdiklerim2 ben 11 aylık kızıma aldım aventin pipetlisini daha keşfedemedi içmeyi sürekli pipeti kemiriyor dişleri de var ama zarar bile görmedi. Çok kolay kopmuyor bence ama gözetimli vermek lazım her duruma karşı
S_x_w en_sevdiklerim2 benim kızım sadece bir kere yaptı kesip düzelttim☺️ sonra nuk un kendi sitesinden yedek pipetini almıştım ama kullanmadım bile daha
SCerenY en_sevdiklerim2 benimki hala beceremedi ama inancım tam alın siz de nasıl olsa zarar veremşyorlar elbet içecek 😂🙈