Merhabalar kızlar doğum yapalı 9 ay oldu ve işbası yaptım daha önceden işleri hiç yanlış yapmayan ben arada bir yanlış oluyor ve sürekli bir şeyleri unutuyorum d3 damlası kullanmaya başladım inşallah işe yarar benim gibi olan varmı çok unutuyorum bu hem evde hem işte yansıyor artık rahatsız olmaya başladım 😢😰öneriniz nedir?