Deryaaaamuhhh Arkadaslar bebegim 15 aylık sut ne zman vereyim ve devam sütü mu normal sut mu ? Hic bir fikrim yok yaa
Alya-Sena Deryaaaamuhhh 1+yas devam sutu verebilirsnz bebegnz muhtemelen 1 kere filan iciyordur ondanda bisey olmaz (bunu doktor soyledi bu arada)
Woman35 Deryaaaamuhhh vermeseniz daha iyi olur sağlıklı değil maalesef doktorlar da önermiyor zaten mama(devam sütü) kullanabilirsiniz onun yerine
Alya-Sena Alya3361 icimin pinarin filan varya bide aptamilinde sanirim varmis gecen doktorla sut konusunu konusuyorduk 1yasdan sonra gunde 1 kere icmek sartiyla olabilir dedi . Normal sutu zaten hic kimse onermiyor bunlar cocuk icin
S_x_w Deryaaaamuhhh bu süt konusu her geçen gün değişiyor hayretler içinde izliyorum🤭😂 ilk çocuğum 13 yaşında o dönem 1 yaş sonrası başlatılıyordu..sonra 2. Yi doğurdum 10 yaşında olacak 2 yaştan önce olmaz dendi🙄 şimdi 3. Yü büyütüyorum ve ortalıkla “inek sütü buzağılar içindir zararlı” furyası var 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ ilk ikisine 1 yaş sonrası 3. Ye 1.5 yaşTa verdim bu arada ben bir sorun yaşamadım çok şükür..en iyisi dr unuza danışın
Tugceonrdml_ Deryaaaamuhhh doktorum inek sütu vermemek konusunda ısrarcı Badem sütü veya keçi sütü veriyoruz
Haffuse 3 yasa dek cogu doktor onermiyor… Neden verme ihtiyaci hissediyorsun ki… Onun yerine ayran kefir vs. Icir… Benim kizim 14 aylik, istahsiz bebe, ben de versem mi diye sordum doktoruma, onay vermedi…