Pazartesi günü biraz halsizlik ve kırgınlık oldu vücudumda, gece de ateşim yükseldi biraz. Bebeğimi emzircem derken baktım memeyi almak istemio. Sütünü sağıyım dedim çok az süt çıktı. 3 gündür ne yaptıysam sütüm artmıo. Süt az gelince bebekte emmek istemio, şekilden şekile giriorm emzirene kadar. Sütüm artmayacak mı , ne kadar zamanda eskisi gibi olur ki?