Merve1705 gozdem yoo 1 ayda maksimum 800gram oda ek gıda ile beraber. Böyle aptamil şişiriyo kof kilo yapıyor diyenleri anlamıyorum sizde itibar etmeyin denemek isterseniz deneyin 9.5 aydır kullanıyorum oğluma
Betmuncur Ben bebeğime aptamil veriyorum ama aşırı bi şişme yok hatta etraftaki insanlar çok zayıf diyo ama kilo alımı normal bebekten bebeğe değişiklik gösteriyo
Hazsem Betmuncur aynı şekilde canim bende aptamil kullanıyorum ama hiç şişme yok her zamanki gibi etraftaki insanlar zayif bile diyo
nerminsari bende aptamil kullanıyorum, boyu çok uzun, o nedenle mi bilmiyorum ama bana zayıf geliyor, şöyle tombiş tombiş olsa diyorum
mervealtinbas Benim ablam 2 çocuğunu da aptamil ile beslemişti birisi 10 diğeri 7 yaşında çok sağlıklı büyüdüler,kiloluda değiller.
hanifedog 2 çocuğumda kullandım, kardeşim de aptamille büyümüş biri hiç de şişirme filan olmadı bebeği esas şişiren pirinç unları nişastalı mamalar cicibebeler filan
Guldas Ben aptamil ile büyümüşüm, bebeğime aptamil veriyoruz. İkimizde şişkin değiliz. ,İçerik olarak en iyi mama aptamil. Bu aptamil şişiriyor olayıda şehir efsanesi oldu. İnanmayın.
selmapinar [bilinmeyen] yok canım nerden çıktı o ben 2 kızımda da kullanıyorum aptamili çokda memnunum hem gelişimlerinden hemde kilolarından doktorda iyi buluyor.