Merhaba canım anneler benim bebeğim 16 aylık 1 ay evveline kadar yemekte hiç sorun yaşamadık ama 1 aydır ağzında tutmaya başladı ne yapabilirim neler önerirsiniz yaşayan atlatmış anneler diş çıkarıyor azıları ondan olabilir mi? Şimdiden teşekkürler ♥️