Aselingo 8 aylik bebeğim çok terliyor yastık ıslanıyor çok aşırı olmaya basladi üzerini az da örtsem aynı kızlar normal mi oda sıcaklığı 22 derece nem 46
2cocuk_1anne_ Aselingo benim de oğlum böyle yaa 5ay 10 günlük sırık sıklam yaş oluyor yastığı Yemek yedirir Ken Emzirir Ken başı hep yaş
Tbmbdb Aselingo benim ki de aynı az da örtsem terliyor çok ya 9.ayda kan tahlili vereceğiz artık o zaman belli olur ne eksikliği var
moonlight____ Aselingo yanlış yönlendirmek istemem doktorunuza sorun ama bizde de kafa terlemesi vardı doktor demir eksikliğinden olur dedi zaten o ay demire başlycaltık gerçekten kullanmaya başladıktan sonra geçti
bossmom Vitamin ve demir damlalarını düzenli kullanıyor musun canım bizimde vardı o sıkıntı vitamin eksikliğinden olabilir dedi doktor damlasını değiştirdim son iki haftadır çok azaldı terlemesi
Aselingo bossmom ayyy ben aksatiyordum tüh ya bizimki hastanede yattı ilaç almıyor hiç açmıyor ağzını bende veremiyorum dikkat edeceğim
bossmom Aselingo Damlalık yardımı ile daha kolay verebilirsin canım düzenli kullandığında faydasını göreceksin 🥰
Aselingo 2cocuk_1anne_ evet canim benimkiler öyle suyla ıslanmış gibi öyle böyle terlemiyor sen gittinmi doktora
bossmom Aselingo https://images.app.goo.gl/DkHWNKHkHXTDjMLQA böyle bir şey canım ben bununla veriyorum diğer türlü içmiyor
bossmom Aselingo Eczanelerde var canım birde biz oceanın kan damlasını kullanıyoruz onun yanında çıkıyor zaten bu damlalık ekstra almadık yani . Emiyorsa eğer tam memeyi kavrayacagi zaman yapabilirsin anca öyle damlatiyorum ben