Merhabalar , oğlum 28 nisan da 2 yaşına girecek.
Anne sütünü 20 gün önce kestik. Asla ama asla yemek yediremiyoruz. Artık bırakmalı ki yemek yeme alışkanlığı olsun dedi doktorumuz. Konuşarak sorunsuz bir şekilde bu süreci sonlandırdık. Fakat umduğumuz gibi olmamak ile birlikte kilo verdi. Boyumuz 87 santim kilomuz 10 😔 tüm kan tahlilleri yapıldı. Herşey ama herşey normal .
Bir cocuk eline muz alıp yemez mi ? Yediremiyorum.
2 gündür herşeyi ama herşeyi bıraktım. Önüne koyuyorum ve asla karışmıyorum. Ağzına 3 5 tane makarna atmıştır. 2 gündür 🥺 iştahsız bir bebek maalesef ek gıda sürecinin basından beri aynı durumdayız. Artık doktorumuz bu durumun genetik olduğunu endişe etmememizi boyunun iyi olduğunu söylüyor ama işte annelik …. Var mı bu durumda olan ? Zühre ana Kids , argivit ,balık yağı vs şeyler kullandık ki balık yağı ve d vitamini zaten devam ediyoruz. Öneri de bulunabilir misiniz ? Teşekkürler