Bisaniyebakarmisin Ocean alicam ama 400 ve 1000 lik olarak var. Hangisinden almalıyım ve 6 aylik bebeğe verilme dozu nasıl ? DEMIR yani kan damlası için hangisini onerirsiniz. Burdan ogrendimki sağlık ocağının parapenliymis. Fikir verin lutfen
Burcu35 Bisaniyebakarmisin Ocean 400 3 fıs 1000 1 fıs aralarında bu fark var diye biliyorum. Bize doktorumuz 400 önerdi onu kullanıyoruz doğduğundan beri 9 aylık. Demir sidefer kullanıyoruz
Anastasya Bisaniyebakarmisin ocean 400 ıu olanı damla şeklinde de verebilirsin içinde damla şeklinde vermek için aparatı var.günde 3 damla olrak veriyorum kızıma
cglyn9 Bisaniyebakarmisin doz konusunda mutlaka doktorunuza danışın. Buradan fikir verilerek olmaz. Ayrıca ilaç konusunda da yine doktorunuza danışın. Doktorunuz ne yazıyorsa onu kullanın derim ben.
Anastasya Bisaniyebakarmisin sağlık ocaginin verdiği vegaferon vardı ama ben kullanmadım homagram tahlili yaptırıp öyle kullanmayı düşünüyorum.vegaferonnun içinde katkı maddesi çok .onun için de araştırma yapıyorum