Kızlar iyi geceler bebeğim kaka yaparken yani ıkınırken ıkınma bittikten sonra sesli derin derin nefesler alıyo astım krizi tutmuş bir insan gibi hhiiihh hiihhh diye böyle göğsü falan hareket ediyor doktora sordum dupolac mı ne ver dedi 1 çay kaşığı sizinde başınıza geldi mi