Nuriyenur ben dokunuyorum. Çünkü orda yazan şeyler önemli , dışının kabı değil. Regl olmakta normal bir süreç, ben kağıt prçasına değil kitabın içinde yazanlara değer veriyorum. Öyle yükseklere koymak , kabına dokunmamak , eldiven giymek gibi şeylere inanmıyorum. İsterseniz maşayla alıp tutun biraz düşününce olanın aslında Kur ana değer vermekle alakalı olmadığını belki anlarsınız. Yıllardır insanlar dokunmadığı, okumadığı kitaba inanarak müslümanlığı yaşıyorlar. Saçma. Düşünmek lazım.. Telefonumda ayetler oluyor, uygulamalar kur an olan ona da mı dokunmayayım? , cd, kaset, flash .. bunlara da mı dokunmayalım.. hepsin de var..