Quadera Kızlar bu vicconun ayakkabılarına baktım. Kızımın ayağı 12,5 çıkıyor. Vicco da 20 numara ayakkabı 12,4 e 21 numara ayakkabı 13 cm e denk geliyor. Ben şimdi kaç numara ayakkabı alayım. Bu arada kızım 10,5 aylık ayakları çok mu büyük 🥹
Balyanaakannesiii Quadera 21 alın bence benim oğlumun ayakları tombul olduğu icin ben 20 aldığıma pişmanım basta sürekli çıkıyordu ayağından ama suan giydirirken bi tık zor giriyor
BuzluKahve Quadera modele göre kalıp değişebiliyor Vicco’da. İki ayakkabı almıştım biri 20 diğeri 21di. İkisi de tamdı.
Dogadilara Quadera vicconun kalıbı küçük bide ayakları anında büyüyor ben 19 tam ölçü aldım iki hafta giydi sadece çok küçük geldi
Quadera Balyanaakannesiii çok teşekkür ederim benimkini ayaklarıda mayalı poğaça gibi. Benim ayaklar 35 numara. Kızımınki büyük olacak galiba palet gibi görünüyor bana
Quadera Dogadilara kaç aylıktı aldığınızda. Ya çok mu büyük benim bebeğin ayakları valla içime dert oldu
[silindi] Quadera benim kızımın da ayakları 12,5 cm ve büyük bence 🙈 büyük olacağı belli. Bakıyorum erkek bebek ayaklarına denk
Quadera [silindi] ya ben küçüğüm boyum kısa ayaklar 35 numara. Bu bebe hiç bana benzemiyor kaba olacak heralde. Zaten hiçbir şeyi benzemiyor bari zarif olaydı :D
[silindi] Quadera hmm yok ben uzunum kızım da uzun. Hatta öyle tahmin ediyorum ki benden uzun olacak :) yani insan her şeyin ortası olsun istiyor haklısınız
Quadera [silindi] boyu kaç cm. Daha doğrusu 10 aylıkken kaç cm di. Dayısı falan uzun onlara benzeyecek galiba. Ya gören ben doğurmamışım gibi davranıyor hiç ama hiç benzemiyor ben ona üzülüyorum ayaklarına da değil aslında :D
[silindi] Quadera valla hatırlamıyorum ama 71-72 cm diye aklımda. Sizinki kaç cm Bu arada benim kızım da bana hiç benzemiyor. Ben sarışın renkli göz, kızım babası gibi esmer. Benim için problem yok hiç sarışın renkli göz bebek hayalim de olmadı ama insanların bık bıkından bıktım. Kızımı olumsuz etkileyecekler diye tedirginim