Kızlar artık baya bitkin ve yorgun haldeyim. Bebeğim 8 ay 28 günlük ve doğduğundan beri geceleri hiç iki saatten fazla uyumaz. Bu sıralar ona da razıydım ki saat başı uyanmaya başladı ve uyandığında uyumuyor. Dün mesela 1-5’e kadar uyanıktı bugün de 1:30de uyandı ve hala uyanık. Gündüz uykusu desen bi kere yatıyor oda 11-12 gibi en fazla 1 saat yatıyor. Gün boyu hiç mi yorulmuyor bu çocuk ya. Hiç yerinde de durmaz ordan oraya emekliyır kalkıyor ediyor. Akşamları banyo yaptırıp masaj yapıyorum ve o bile fayda etmiyor. Uyandığında ağlamıyorda oyun istiyor sürekli. Biriniz bana bi desin ya ben bu çocuğu nasıl daha uzun süre uyumaya alıştıracam? 3 saat uyusa bile razıyım bana yeter.