Merhaba arkadaşlar, sizce doğum sonrası en zor dönem hangi aralık. 0-3 mü, 3-6 mı, yoksa 6-9 mu? Ben henüz 2 aylık anneyim ve bence en zoru bu dönem. Lohusalık mı dersiniz, gece uykusuzluğu mu dersiniz. Bence bizi en çok yoran uykusuzluk. Çünkü uykusuzken bir de ona bakmak zorundayız.