CslGnr Bebeğim 2 ay 23 günlük. Doğduğu ilk zamanlar yarım kundak yaptım. Ellerinin serbest olmasını sevdiği için sonrasında yapmadım. Emerken uyuyor. Gazını çıkartırken uyanıyor. Sonra kucağımda uyutuyorum. Derin uyurken yatağına yatırıyorum. 5 dakika demeden uyanıyor. Yatağında uyuttuğum zamanda en fazla yarım saat uyuyor. Kendi kendini uyandırıyor. Ne yapabilirim ? Tavsiyelerinizi bekliyorum. 🙂
CslGnr Doyduğunu düşünüyorum, fazlalığını çıkarıyor bazen. Açlığa gelemiyor hemen ağlamaya başlıyor. Aç olduğunda anlıyorum. Uykusunda kıpırdarken kendini uyandırıyor. Kundak yapayım diyorum. Bu sefer de elleri bağlı olunca onları çıkarmak için uğraşıyor.