47 günlüğüz hersey iyi güzeldi bi kaö gündür çığlık kıyamet uykuya geçemiyor bi türlü sakinleştirip yutuyorum 10 dk sonra uyanıyor karnı tok altı temiz gazını cıkardık ama belki gene vardr bilmiyorum gazlı bi bebek de değildi normalde maşallah iyi gidiyodu. Neden olabilr bu hali?