Hep-sevgiden Mdorukkk kızımı 1 buçuk yaşına kadar emzikle uyuttum suan oğlum 10 aylik aynı şekilde zaten dalınca düşüyor agzindan
ruveydaensar Mdorukkk 8.ayda emzikle uyutmaya başladım . Uykuya daldiktan sonra bırakıyor kendi .baska bı sıkıntı olur mu bilmiyorum
Duygu3737 Mdorukkk emzik en büyük kurtarıcım uykuya daha rahat dalıyor zaten derin uykuya daldığında ağzından düşüyor