Sizinle sevincimi paylaşmak istedim. Oğlum doğduğunda ona durumumuz yetersiz olduğundan ikinci el bir beşik almıştık, hamdolsun yine de onu alabilecek durumumuz vardı. Hep bir oda hayali kuruyordum ona, koltuklarımı sattım bende 🥹 rabbim bütün bebişlere daha güzelini daha iyilerini nasip etsin, yavrularımızın gözünü dışarda koydurmasın bizlere. Umarım benim sıpa da ilerleyen yaşlara kadar yatar içinde 😁
