zeyneppfdnn anne yanı almak hatasını bende yaptım park yatak sevmiyorum görüntüsü güzel dedil diye almamıştım yatağımn yanına anne yanı aldım birde odasına beşik aldm ama kızım gece 10-11 kere uyanıyor bana zor olucak hemde depremden sonra ayırmk istemedm nuna aldım diğer yataklara göre bence daha şık bir bakın derim