Fatosveaselbebek Sena03 ben uc cocuguma da kullandim cok,memmunum bebelak mama camur gibi apdamil de seker var sma da ucuncu cocuguma gaz yapti Maddi yonden evolvia iyi durumum iyi olsa hipp alirdim oda gaz ve kabiz yapmiyor iki kutu da odan kullanmistim
Nursena0606 Sena03 doğduğu günden yaşına kadar düzenli olarak kullandık. Diğer mamalar bana güven vermedi açıkçası. Bebelac dümdüz mama, aptamil çok çok çok kötüydü. Oğlum severek içti. Fiyatı da diğer mamalara göre uygundu. Şimdi ne kadar hiç bakmadım.
Dogadilara Sena03 kilo alımı iyi ama kabız yapıyor taş gibi oluyordu benim kızımın karnı uyarı ila yaptiriyodum düğüm düğüm du sonra biraktim
Akcabeytas Kızım benim 4 aydan sonra hep evolvia kullandı çok şükür şuan 30 aylığız her şeyi gayet normal vitaminler vs