sinemkose Kızlar 2 aylık bebeğim nefes alırken zorlanır gibi oluyor. Yani nasıl anlatılır bilmiyorum ama hiiiihhh yapıyor. Doktoruna sormuştum geçer o dedi ama geçmiyor başına gelen var mı sebebi nedir biliyor musunuz?
Asya2409 sinemkose benim kizim 7 aylik yaklasik 3 aya kadar falan nefesi kesiliyirmus gibi ice dogru cekiyor gibi sizin bahsettiginiz gibi hiihhh sesi cikyordu suan da bi problem yok duzeldi kendiliginden
sinemkose Asya2409 ya bazen korkuyorum sanki böyle nefesi zor alıyor gibi oluyor delirecek gibi oluyorum