Hvn_annsi Papatyam3435 Türkiye’de bilmiyorum ama ben yurtdışında yaşıyorum evet hem anneye hemde çocuğa para veriliyor okula gitmediği halde para alıyoruz
Baharyagmurux Papatyam3435 biz depremzede oldugumuz icin bize bu ay başlatıldı çocuk yardımı diye geciyor 300 tl verildi.
Alya-Sena Papatyam3435 cocuk parasi dedigi aile destek paketi varya cocuk bileseni ile birlestirildi mesela ilk 550 aliyorken cocuk bileseni ile 1200 e filan cikardilar ondanmi bahsediyorsunuz acaba.
[silindi] Papatyam3435 bende Malatya da oturuyordum memlekt düzelince geri döncez. Doğu olarak gciyor ya orası da bu çocuk maaşı nedir acaba?
Papatyam3435 Elifinannesi33 valla duyduğum kadarıyla doğu tarafinda veriyorlar hatta kız kardeşimde o tarafta 3 çocuğu var okulada gitmiyorlar ama aliyor
Elifinannesi33 Papatyam3435 ilk defa duydum büyükşehir de yokmu acaba çocuğu olan herkese mi veriyorlar
Papatyam3435 Elifinannesi33 yarın eltimle birlikte sosyal yardıma gidecez inşallah olur onun çocukları okula gidiyor ama benimkiler daha gitmiyor
Cemrenannesi Papatyam3435 Doğum parası veriyorlar tek diye biliyorum ben geçen sene 2022 de aldım 350 TL bu sene 2023 de 550 TL olmuş ☺️
Papatyam3435 Cemrenannesi evet doğum parasını aldım birinci 300 ikinci 400 üçüncüsunu almadim daha oda 500
Mdnlna Cemrenannesi bende yurt dışında yaşıyorum fransada mesela hamilelikte 7 ay da 1000 euro aldım doğduktan sonra her ay 180 euro alıyorum cocuk parası , dogum parasii 300 euro aldık birde burda fransada yardimları çok iyi
Cemrenannesi Papatyam3435 verirler sen başvuru yaptın mı arayıp 153u bildir onlara e devlet üzerinden takıp et
Papatyam3435 [silindi] doğu tarafi hepsi alıyor çocuk okula gitsede gitmesede Bilmiyorum büyük şehirde de varmı böyle bişey yarın sosyal yardıma gidecem bakalım öğrenmiş olacağım