1-2 doktora gittikten sonra buraya da bilgilendirme yapabilme şansınız var mı? 🌸 ben de benzer bir durum yaşadım. Adet bittikten sonra 3 4 gün sonra ilk olarak pembemsi pıhtılı gibi geldi sonra kahverengiye döndü. 5 gün kadar sürdü. Bugün geçti gibi ama nedir ne değildir anlayamadim. Doktora gitmeyi düşünüyorum da oğlumdan vakit olmadı.