Bir arkadaşımdan duydum çok iyi diye trendyolda binlerce yorumu var yorumlarda iyi normalde sarjlı süpürge almak istiyorum ama benim robotum var büyük süpürgem de çok iyi memnunum elimin altında fakir marka dik süpürgem vardı geçenlerde kırıldı valla kullanan varsa fikir versin fiyatı çok uygun tereddütte kaldım 😃😃😃 bir ara Fatmanur Öztekin de kullanıp öneriyordu hatta bilenler bilir😃