Kızlar oğlum 17 aylık ben de 7 aylık hamileyim onunla yeterince ilgilenemiyorum kahvaltı ev topla vs derken öğlen oluyor bütün gün oyuncakları yerde onlarla oynuyor çocuk ne gelişimine katkım oluyor ne eğlendirebiliyorum hiç halim yok bütün gün koltukta uzanıyorum kalkıp oyun oynuyorum kiloluyum da nefes nefese kalıyorum beş dk sonra tekrar oturuyorum o da sıkılıyor enerjisini atamıyor çok üzgünüm eskiden çok güzel oynar ilgilenirdim aşırı vicdan azabı çekiyorum evimiz tepede heryer yokuş zaten bebek arabasını indirmek ayrı mesele arkadaşım ailem yok yakınımda var mı bir tavsiyeniz kreşe gönderemiyorum çok pahalı siz neler yapıyorsunuz çocuklarınızla kitap okuyorum beş dk sonra sıkılıyor neler denemeliyim sizce