Eymennn03 bende dün başladım 13 aylık artık uykusuzluk zorladi eczane tavsiyesiyle başladık… Uykuda korku var bizde çığlık çığlığa devam ediyor uykuları.. dün aksam ilk defa uyku kaygısı olmadan uyuduk..( gaz problemi var malesef hala🥹oda etki ediyor çığlıklarına) ama melisa oldugu için rahatlatti.. sersemletmiyor benimki saatinde yattı sadece gece daha rahat uyku cektik huzursuzlugu kaygısı yoktu şükür bi kaç gün devam edip bırakıp gozlemlemeyi düşünüyorum