Mehtap456 Merhaba kızlar ben ilk defa 3 aylık korunma iğnesi oldum ilk at adet oldum ama sonra adet olmadın iğnenin günüde bitti neredeyse 2 buçuk aydır adet olmuyorum bu iğneden kullanıp adet olmayan varmı
edafmo Mehtap456 canım o iğnelerin en sık görülen yan etkisi adet olamama ya da çok sık ve şiddetli kanama oluyormuş genelde o yüzden benim doktorum önermemişti bana
Mehtap456 edafmo aynen herkes öyle diyor adet olmayımcada korkuyorum hamilelik olur diye bide çok şişkinlik oluyor adet olmayınca sinir stres
Mehtap456 Serap0733 bende merak ediyorum ben 2 buçuk Aydır olmadığım için çok şişkinlik var diyete başladım ama kiloda veremiyorum iğneden olduğunu düşünüyorum