Nurellaa_ Kızlar emzirme sürecinde nasıl besleniyorsunuz , nelere dikkat ediyorsunuz, nasıl bir program yaptınız kendinize 🙈❤️
Minikkopya Nurellaa_ tatlım sabah mutlaka kahvaltı yapıyorum cünkü cok aç kalkıyorum peynir zeytin helva yumurta reçel tereyağ vs. Öğlen eşim yemeğe geliyo onunla corba içiyorum. Gün içinde 1 tane ebebekteki malt içecekten içiyorum. Atıştırmalık ceviz vs yiyorum. Akşam yemekte bufğn mercimek corba 2 kepçe 2 baget tavuk pilav cacık yedim. Çayın yanında bisküvili pasta. Arada da humana kimyonlu rezene çayı mutlaka içerim.
Nurellaa_ Minikkopya benim bebekten dolayı hiç düzenim yok kahvaltı ne bulursam ara öğün hiç yok bi akşam yemeğim normal
Minikkopya Nurellaa_ benimki de daha yeni 2 aylık olcak. O uyudukça bunları yapıyorum saat olarak düzenli değil tabi yemem içmem ama mutlaka yiyorum çünkü emzirmem için beslenmem lazım..