12 günlük bebeğim aynı durumu bende yaşıyorum gazını çıkarıyorsa eğer doymuş demektir sadece seninle bağ kurmaya çalışıyo tenini kokunu arıyo benim fikrimce sarılık bizde de oldu ışık tedavisi gördük hatta ama ilk zamanlar güzel uyuyo uyandırmayayım dedim hep ışık tedavisinden sonra saat başı emzirdikçe geçti şükür aynı durumu bi çok anne yaşıyordur eminim korkma yanlız değilsin çok sorun olduğunu da düşünmüyorum ☺️