whitechocolatemochaa kızlar annemin elinde çok fazla elma varmıs. elmalı turta yada kurabiye harcı gibi tarçınla kavurup buzluğa koysa, çıkarınca güzel olur mu? deneyen var mı hiç?
Minikkopya whitechocolatemochaa evet oluyo ben hep yapıyorum hatta suan bende de cok elma var elim giderse ben de kavurup dolaba atıcam.