Arkadaşlar merhaba kızım üç ay on günlük gündüzleri melek gibi bir kız uykuya geçişlerinde uykusunda hiçbir şeyinde problem yok fakat akşam 21:30′da akşam uykusuna geçiyor kendisi zaten geçmek istiyor eee eee diyor ama nasıl uyutursam uyutıyım hiçbir şekilde uyumak uykuya geçiş yapmak kolay olmuyor tam 22:30′a kadar 1 saat boyunca ağlama krizine giriyor gaz damlası düzenli kullanıyorum gün içinde hiçbir problem yaşamıyorum o da fayda etmedi doktor gazdır dedi ama o da değil bu akşam anladım ki başka bir sıkıntısı var sadece bu 1 saat içinde ne oluyor Allah aşkına bilen varsa bana yazsın😔