Blut benimde tam tersi. Sağdan daha az geldiğini hissediyorum. Ya da diğerine göre daha geç süt birikiyor. Sağdığım zamanlarda da daha az çıkıyordu sağ taraftan. Ama bi sorun olmadı. Sadece tek meme emzirenlerde varmış. Burda görmüştüm. Bende sağlık ocağında hemşireye sormuştum ama net bi cevap alamadım. Öyle bişey olmaz gibi bişey söyledi. Meme havuz değil süt birikmez, emzirdikçe gelir dedi. Belkide süt kanallarıyla alakalıdır bende bilmiyorum.