Kızlar çok kötü durumdayım 33 günlük bebeğim asla uyumuyor memede biraz dalıyor koyduğum an uyanıp ağlıyor bütün gün meme de yapışık geziyoruz aslında sütün de geliyor ama acaba doymuyor da ondan mı acaba dedim mama aldık bugün mama da verdim hem de emzirdim yok bana mısın demiyor mamadan sonra yine uyumadı çok ağladı göğsümü verince orda rahatladı ama asla uyumuyor bende uyuyamıyorum dinlenemiyorum hiç bişey yapamıyorum bir daha çocuğum var onunla da ilgilenemiyorum psikolojim kötü durumda bebeği böyle olan var mı neler yapıyorsunuz