Merhaba anneler. Dün gardrobuma baktım da giyecek hiçbir şeyim kalmamış 😔 yaklaşık 1,5 yıldır evdeyim diye de pek birsey almamıştım. Doğumdan önce 55-56 kg ken 50 kg ya düştüm şimdi evde giydiğim taytlar bile bol geliyor 😔 yeni kıyafetler almam lazım acilen hem bayrama hem oğlumun doğum günü için şık ve rahat şeyler olsun istiyorum. Emziriyorum önü açılabilen. Başım açık ama çok açık şeyler giymem popom kapalı olsun 🤣 modadan da uzak kaldım. Giyim sitelerine bakıyorum da dar pantolon mu geniş pantolon mu moda anlayamadım. Boyum da kısa zaten bol seylerle erkek çocuğu gibi oluyorum. Sizlerin en son aldığı giysilerin görselini ya da linkini atar mısınız?