Merhabalar , oğlum 17 aylık. Şimdiye kadar televizyon ya da telefon ekranı ile hiç tanışmadı. Sadede müzik açıyoruz ve hoparlörü ile dinliyor. Fakat tabiki büyüdükçe dikkatini çekiyor ve artık merak ediyor. Dayanabildiğimiz yere kadar göstermemeyi hedefledim ama bu konuda bilimsel bilgi nedir ya da sizlerde durum nedir. Paylaşırsanız sevinirim