cutecute1 Kızlar selam. Adetim 5 gün gecikti normalde gününde olurdum. Asla ne erken ne geç düzenim bozulmazdı. Hamilelikten şüphelendim test aldım ama negatif. Günlerdir adet olmuyorum ve adetmişim gibi ağrı çekiyorum. Böyle olan var mı:
deleted20517 cutecute1 ben 2 ay olmamıştım canım en son geçen ayın 4 de oldum bu aralar da oldu olucam belirtilerim var işte bekliyorum
Gokcenin_annesi_2021 cutecute1 emzirme sonlanana kadar gecikme normalmiş Benim de hep gecikmeli oluyor
Boncuk1421_ cutecute1 günlük hayatınızda düzeniniz değiştiyse etkilenir .emzirme sıklığı uyku düzeni .benim 3 hafta gelmemişti .işe başlamıştım emzirme sıklığım yeme içme değişmişti ona bağlı olduğunu düşünüyorum hormonlar değiştiği için düzeni de değişti .
Mrvll cutecute1 emzirdigin her ay böyle olacak diye bir durum yok. Birkaç ay ciddi düzensizlikler yasanabiliyor. Bende 1 yıldır emziriyorum 1 kere öyle ciddi gecikme yaşadım. Testlerde de sizin gibi negatif çıktı. Yetmedi kan testi verdim orda da çıkmadı. En iyisi kan testi verin içiniz rahatlasın
cutecute1 Mrvll erken gebelik testi aldım bi de net olsun diye ama yok negatif. Zaten öyle bir ihtimal de çok düşük ama kuşku işte. Ama kan testi mantıklı teşekkür ediyorum
Busrabtr 15.gün bugün normalde 2 3 gün anca gecikirdi şimdi 15 gün oldu test yaptım biri çok net biri silik çıktı daha önce yapmıştım testleri de bidaha yapmadım yarın doktor randevum var merakla bekliyorum 🫣aylık iğne kullanıyorum bende