Evet hanımlar sohbet muhabbet olsun kızım yarın 2 yasinâ giriyor 11 kg 83 cm duyduğu her kelimeyi telafuz edebiliyor cümle kuruyor hatta bizim kahve muhabbetlerimiz oluyor ancak çok hırçın birde 5 aylık kardeşi var aman Allahım tam olarak kavga ediyoruz kıskanıyor saçımdan tutuyor direk anne benim diyor paylaşmıyor beni kimse ile özellikle kardeşi ile ilgilendiğim zaman böyle yapıyor . Yanlız ben kızıma hiç kiskanacagi bir davranışta bulunmuyorum hep kardeşi ile ilgili sorumluluk veririm bezini getirelim altını değiştirelim hadi gel banyo yaptıralım falan gibi kendini yanlız hissetmesin diye hatta bunun için doğumumdan önce de pedegog desteği aldım ve devam ediyorum bu süreci kolay atlatıp güven bağımız zedelenmesin diye . Tek şikayetim bu değil birde yemek yemiyor asla ve kabizlik problemimiz var gastroenteroloji takibindeyiz pankreas enzimlerine ve kolesterol bakıldı ikiside yüksek çıkmış yarın kontrolümüz var bakalım ne diyecekler