Ben şöyle yapıyorum ne kadar doğru bilmşyorum yanlışsa lütfen söyleyin. Önceden fazla fazla suyu kaynatıp soğumaya bırakıyorum şişede saklıyorum kullanacağım zaman cezvede biraz ısıtıyorum ılık olacak şekilde sonra bibrrona önce su sonra mama ilave ediyorum