Bende Şuan aynı durumu yaşıyorum.2,5 aylıkken başladı 2 haftadır böyle. Şuanda 3 aylık.Mama da almak istemiyor. Sadece uykudan uyanığında tam ayılmamışken emzirebiliyorum. O şekilde deneyebilirsin. Ama bu süreci nasıl atlatacağımı bende bilmiyorum umarım kısa sürer yaşayıp çözümleyen birileri varsa önerlerini yazabilirse çok iyi olur