pprensesannesii Kızlar göz muayenesinde ne yapılıyor orada sonucunu söylüyorlarmı yoksa tekrar doktora randevu alıp göstermemizmi gerekiyor devlet hastanesinde yaptıran varmı
starwomen pprensesannesii Biz üniversitesi hastanesinde yaptırmıştık. Bir ışıkla gözüne bakmışlardı herhangi bir sorun olmadığını, 1 yaşında tekrar rutin muayene yapılası gerektiğini söylemişlerdi. Devlet hastanesinde de yapılıyor
alintugce34 pprensesannesii hemen söylüyorlar ama eziyetti açmadı gözünü çok ağladı gözleri kıpkırmızı oldu 6 ayda tekrar gelın demısti
Melis1706 pprensesannesii biz bir turlu randevu bulamadik 5 aylik olduk tam.randevu bluyorum esimin vardiyasi uymuyor bu seferde zaten suan gorme bozuklugunu anlayamiyorlarmis 1 yasindan sonra anlasiliyormus sadece.sanirim kayma sasilik durumu var mi yok mu diye bakiyorlar
starwomen pprensesannesii biz aylık muayenemizde çocuk doktoru gidin dedi o şekilde o gün gittik. Ama çok sıra varsa randevu almanız gerekebilir.