Minik-1 oğlum 6 aylık, belim ağrıyınca artık dayanılmaz zamanlarda yürütece koyuyorum, gerçekten dünya varmış. Hem bebek de kendine güveniyor el atıyor bir şeylere ona da iyi geliyor. Zaten saatlerce koymuyorum en fazla 10 dk duruyor, sanmıyorum günde 10-20 dk dan sorun olacağını. Yürüme arkadaşı ileri zamanlarda alırım belki şuan onu alsam nefes alamam çok yorar beni 😂