Brcefe6161 bende bu yan bakma olayını oğlumun oyun olarak yaptığından eminim. Çünkü farkediyorum o an herkes onu izliyorsa onunla ilgileniyorsa şımarıklık olsun oyun olsun diye yapıyor gülerek yapıyor zaten. Hatta bazen gel buraya öpeyim seni falan diye çağırıyoruz mesela, bı yürüyüş şekli yapıyor yan yan yürüyor bacaklarını kisiyor aşağı doğru falan aynı anda sırıtarak geliyor bize doğru.