Kadriyekaragedik Kızlar 7 aylık bebeğim var üst solunum yolu enfeksiyonu olmuş ateşi var ayağının altına soğan koy diyorlar yapan tecrübe eden var mı
PiNaRr_Dmr_Zynp Kadriyekaragedik corabini limon suyuna batirip giydir ben oyle yapiyordum ogluma dusuruyor hemen. Sogani duymadim. Uzerini soyabilirsin.
superanne2 Kadriyekaragedik üstünü soyup ılık suyla silebilirsiniz 1yas altı için ayağınin altına soğan sarımsak limon kürleri önerilmiyor
-Mucizem Kadriyekaragedik Benim oğlum da şuan ateşli sadece ateş var 17 aylık üstünü çıkarıp ılık suyla ateş olan yerlere uyguluyorum 4 saatte bir calpol bu yarım saatte bir hatta daha sık ateş ölçüyorum bu gece uyku yok eşimle bana
gzmdmrts Kadriyekaragedik bu şekilde bir kür denemedim bebeğin ateşlendiğinde hastanede sadece bana vücudunu soyun ısı düşmesi için ama elleri ve ayakları soğuk olmasın vücudun uç noktaları oraların ısınması için vücut daha fazla ısı artışı yapıyormuş ellerini ve ayaklarını sıcak tutun ateşi daha fazla yükselmesin diye uyarmışlardı
Momofleos Banyo yaptırmayacaksınız ılık suya batırılmış bezle eklem yerlerini silin bide mümkün olduğu kadar ince kıyafetle kalsın. Bide calpol verebilirsiniz geçmiş olsun.