Geçmiş olsun biz bu sebepten bugün doktora gittik oğlum üç yaşında bu aralar böyle bir salgın varmış direk bronşlara indiği için bronşit şeklinde oluyormuş ve dolu dolu öksürükle başlıyor muş hastalık gerçekten de dediği gibi önce öksürük başladı daha sonra hafif ateş başladı ama çok değil 37.7 38.2 şeklinde Antibiyotik şurup öksürük şurubu burun spreyi verdi doktorumuza da çok güvenirim o yüzden teşhisine de güvenirim isterseniz sizde bir gözükün